Nieuwe fotos!

29 december 2013 - Cajamarca, Peru

Dit x geen reisverhaal, want kan daar amper tijd voor vinden, dus alleen maar even een berichtje dat ik nieuwe fotos heb toegevoegd! Beelden zeggen gelukkig vaak al genoeg.. :)

Alles helemaal todo bien hier, maar dat is op de fotos wel terug te zien denk ik!

En voor iedereen vast: Feliz ano nuevo!

1. Bird:
    29 december 2013
    Wat een mooie omgeving zeg! Dat uitzicht....
    je gastfamilie onderneemt indd lekker veel met je zo te zien hihi. Leuk:)
    Geniet ervan lieve roos!
    dikke knuffels!
  2. Pap:
    Querido hija Rosanne!
    "Geen tijd om een verslag te schrijven"... nou dat is te zien op die fotoreportages! Wat zie je veel, wat maak je veel mee en hoe mooi neem je de tijd om te beleven! Wel een vraagje over foto 42 (serie: Pure Peru: the beginning): toch wat verdachts in je backpack gevonden? Alhoewel: je lichaamstaal straalt plezier uit..dus het zal wel meevallen!
    Enjoy & take care!

X/hug!
    Pap.
  3. Rosanne:
    Thnx Bird! :)
    Huh maar pap, je bedoeld die panorama foto? Ik snap het niet haha.. iets verdachts in mn tas?
    XX
  4. Pap:
    hoi Roos,
    Ik bedoel de foto: DSCN6258 ( jij staat tussen 2 politie agenten in).
    En je zou hier kunnen denken dat je bent opgepakt...echter.. je kijkt er leuk vrolijk bij...dus het is niet wat het lijkt...:-)
    Boa viagem!

X/hug Pap.
  5. Suzanne:
    30 december 2013
    Ha Roos,
    Leuke foto's! Ze spreken inderdaad voor zich! Veel plezier verder! Wij zien weer uit naar de volgende foto reportage!
    groetjes van Benjamin, Lucie, Joris en Suzanne
  6. Joline:
    4 januari 2014
    Wat een hoop mooie foto's zusseke, wauw! En wat ben je jaloersmakend poepie bruin! Haha. Geniet van al je mooie belevenissen :) Dikke kus!
  7. Marieke:
    13 januari 2014
    Ha, tof sis! Fijn die Peru-vibes die ik voel bij het zien van die bergen :)
    Besito!
  8. Ilse:
    15 januari 2014
    He Rosanne,
    Bedankt voor je berichtje terug en al je tips. Lief!
    Lake 69 is heel mooi, hoorde ik van n vriendin van me.
    Ik heb al je tips opgeslagen. Leuk allemaal!
    We zijn nu in Nicaragua. Ik zal je ook even zoeken op FB. En ons blog is: ilsewouter.wordpress.com
    Fijne reis en misschien kom ik je wel ergens tegen ;-) Ligt eraan hoe noordelijk je gaat en of dat je straks naar het zuiden gaat. X